مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 07:352023-08-02سياسي

خبر خوب| وعده امام خمینی (ره) به منچستر هم رسید


این روزها جلوه زیبایی خاندان اهل بیت و سیدالشهدا آنچنان نمایان است که حتی خبرهای خوبمان از هر گوشه و کنار نیز تحت تاثیر این بزرگان قرار دارد.

- گروه خبر خوب: روزی چندبار خداوند را با صفات رحمان و رحیم یاد می کنید و چقدر در مفهوم این دو واژه همه چیز تمام، ریز می شوید؟ البته که چندان هم نیاز به ریزشدن های مکرر نیست و فرد به فردمان عمق این دو واژه را هر روز و هر لحظه در جریان زندگی احساس می کنیم.

دو صفت برتر خداوند که ربطی به درجه اخلاص آدم ها ندارد و بی دریغ از جانب خداوند روانه می شود، پس هیچ گاه از رحمت خداوند ناامید نباشید و بدانید که حتی اگر حواس شما به خداوند نباشد هم، حواس او قطعا به شما هست.

این را خود خداوند نیز به عناوین مختلفی تاکید کرده است.

در قصص التوابین آمده که روزی حضرت موسی خداوند را با عناوین مختلف صدا می زند و خداوند به هرکدام یک لبیک می گوید اما زمانی که حضرت موسی، خداوند را به عنوان خدای گناهکاران خطاب می کند، خداوند 3 مرتبه لبیک می گوید و وقتی حضرت موسی علت این پاسخ را جویا می شود.

خداوند می فرماید: ای موسی! عارفان به معرفت خود و نیکوکاران به کار خود و مطیعان به اطاعت خود اعتماد دارند، اما گناهکاران جز به فضل من پناهی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| وعده امام خمینی (ره) به منچستر هم رسید

خبر خوب| وعده امام خمینی (ره) به منچستر هم رسید